Knowledge Base Help Center
Categories
< All Topics
Print

Klíčová slova značka

1. Začněme tím obsáhlejším, tedy klíčovými slovy.

Analýzu jsem udělal jak na slova, co mi vypadla po rozboru stránky ze systémů, tak na spojení (o to mě poprosil po telefonu Tom), která mi z textu vyplynula, nebo mě napadla. Budu je řadit od těch nevíce hledaných po ty nejméně a rozdělím je vždy do skupin podle míry hledanosti. A naschvál ke konci zmínim i slova, které nemají žádnou hledanost, ale z textu mi vypadla. Abychom věděli, na co se příliš neupínat. Celá analýza vychází z vyhledávanosti v ČR za poslední rok.

TOP KW – 3 slova s nejvyšší hledaností (nad 400 za měsíc), které doporučuji v textu zmiňovat častěji.
Branding – tak tohle slovo je maximální TOP, má tak vysokou hledanost, že je větší, než součet hledaností ostatních KW v seznamu
Firemní kultura – více než na tvorbu značky navazuje na tu část nastavení tónu komunikace a firemní identity
Rebranding – ačkoli je to slovo příbuzné brandingu, má vlastní hledanost, která také stojí za zmínku

Vysoké – opět relevantní slova, nemají tak vysokou hledanost jako TOP, ale v textu je určitě budeme chtít mít. Slova v hledanosti od 150 do 400 za měsíc.
Grafický manuál – když jsem ho zadal do vyhledávání, tak mi na celé první stránce vyjely odkazy pouze na brandové grafické manuály, logo manuály, takže jsem slovo zařadil
Návrh/Návrhy loga – tady je to jasně dané k tématu

Středně vyhledávané – slova v měsíční hledanosti od 50 do 150. Velmi solidní slova, je jich i víc, každé by klidně mohlo v textu zaznít aspoň jednou.
Vizuální identita
Firemní identita
Branding marketing
Prezentace firmy
Firemní hodnoty
Nové logo

Nízké – Slova vyhledávaná v rozmezí od 20 do 50 za měsíc. Asi by na ně nebylo špatné pamatovat, ale pokud se už do textu nevejdou, tak se zase tolik nestane. Mohou nám ale stále pomoci k vyšší relevanci – některá jsou už i specifičtější, takže mohou mít u daného výrazu větší dopad než u obecnějších slov. 
Grafický návrh loga
Identita firmy
Příběh značky
Tvorba firemní identity
Image a firemní identita

Velmi nízké – slova s hledaností mezi 20 a 10 za měsíc. Na nich žádné větší objemy nenaženeme, někdy mě až překvapilo, že některá níže zmíněná klíčová slova mají takhle malou hledanost. V textu mohou být zakomponovány, ale když tam nebudou, nebude to zásadní.
Návrh loga firmy
Grafický manuál loga
Branding firmy
Nová značka
Branding strategie
Firemní branding

S téměř žádnou hledaností – slova, která i některé z analytických systémů nezaznamenaly. Jsou v řádech jednotek za měsíc. Existují, občas je někdo zadá, ale nejsou důležitá a do textu bych je ani neprosazoval.
Definice loga
Firemní barvy
Znak firmy
Uvedení nového produktu
Vizuální identita firmy

Slova nezaznamenatelná nástroji – slova s žádnou, nebo tak malou hledaností, že je nástroje ani „nevidí“. Neztrácel bych s nimi čas.
Typografická identita
Uvedení nové služby
Varianty loga
Vizuál firmyDefinice indentityReflexe hodnot firmy

Manuál značky – tady jsem se hodně divil, že to nikdo nehledá
Styl značky
Hodnotová identita
Definice firemního logaDefinice firemní identity
Tvorba nové značky
Komunikace značky

A to jsou všechna slova. Myslím, že je to docela slušný zásobník, co používat více a co méně. Víc slov už ze systémů ani ze své hlavy k této stránce nevytáhnu, ale pokud máte vy na mysli nějaká další, která výše nejsou zmíněná, napište mi je a já hledanost zjistím 🙂

Branding 12 Kč
Firemní kultura 18 Kč
Rebranding 10 Kč

Grafický manuál 17 KčNávrh/y loga 18 Kč

Vizuální identita 13 KčFiremní identita 16 Kč
Firemní hodnoty 11 Kč
Prezentace firmy 14 Kč
Branding marketing 18 Kč
Nové logo 15 Kč

Tvorba firemní identity 18 Kč
Image a firemní identita 10 Kč
Grafický návrh loga 19 Kč
Identita firmy 19 Kč
Příběh značky 15 Kč

Previous Obrázky pro web
Next Jazyková a typografická pravidla
Table of Contents