Posuneme vaši firmu vpřed nebo vám ji pomůžeme postavit zpátky na nohy
Poradíme vám, jak vybudovat kompetentní a motivovaný pracovní tým, ve kterém panuje zdravá atmosféra, a podpoříme vás na cestě k dalšímu rozvoji vašeho podnikání.
Proč budete chtít pracovat právě s námi?
Konzultace s osobním přístupem
Jsme konzultanti s bohatými manažerskými a obchodními zkušenostmi. Připravíme funkční řešení vždy přesně na míru vaší konkrétní situaci. Spolupráce s námi je založena na vzájemné důvěře a partnerství.
Široká řada analytických nástrojů
V rámci konzultací využíváme výjimečnou kombinaci námi vyvinutých vlastních i těch nejlepších existujících nástrojů a metod na trhu. Používáme své testovací techniky a dokážeme podrobně analyzovat vaše obchodní data.
Ucelený pohled na vaši firmu z různých perspektiv
Pevnou součástí našeho týmu jsou odborníci na všechny klíčové oblasti firemního řízení. Váš konzultant má vždy k ruce zkušené experty na finanční a obchodní management, marketing, personalistiku i psychologii.

MANAŽERSKÉ KONZULTACE
Pro manažery a majitele malých a středních firem
Jako vrcholový manažer nesete odpovědnost za fungování firmy i jejích zaměstnanců.
Právě sehraný, kompetentní a akceschopný tým s jasně definovanými rolemi a odpovědnostmi je pro hladký chod podnikání a jeho kontinuální rozvoj zásadní. Klíčoví vedoucí pracovníci předurčují to, zda budou i ostatní zaměstnanci spokojení a motivovaní k týmové spolupráci a vysokému výkonu.
Co když to ale na vašem pracovišti skřípe? Cítíte, že týmová atmosféra není zdravá, nebo máte pochybnosti o některých zaměstnancích? Každá situace v životě firmy má svá řešení a my vám je prostřednictvím manažerských konzultací doručíme.
- Poskytneme vám cenný pohled zvenčí.
- Pomocí vlastních ověřených analytických nástrojů a metod zhodnotíme vaši situaci.
- Přineseme vám účinné řešení vytvořené na míru vaší firmě.
Pokud váš pracovní kolektiv i podnikání šlape jako hodinky a vaší vizí je další firemní růst, například v podobě otevření nových poboček, budeme vaším cenným společníkem a poradcem na cestě k dosažení kýžených obchodních cílů.
Vytvoříme vám sehraný tým, který táhne za jeden provaz
Když chcete mít správné lidi na správném místě
Podle konkrétních potřeb a situace ve vaší firmě analyzujeme pracovní role v týmu a organizační strukturu, ověříme kompetence a potenciál stávajících pracovníků. Připravíme jejich osobní profily a doporučíme individuální plány jejich dalšího rozvoje. Vytvoříme systém kontroly plnění plánů, jejich hodnocení a naučíme vás poskytovat okamžitou zpětnou vazbu. Umíme dodat řešení pro širokou škálu situací:
- Nejste si jistí, zda máte v týmu ty správné zaměstnance.
- Nefunguje vám spolupráce s klíčovými lidmi a nevíte, jestli se vám vyplatí do nich dále investovat.
- Máte pocit, že se nemáte o koho opřít, lidé jsou nesamostatní a nelze na ně delegovat odpovědnost za důležité úkoly.
- Cítíte, že nemůžete nikomu plně důvěřovat.
Když potřebujete zlepšit atmosféru na pracovišti
Prostřednictvím vlastních osvědčených metod analyzujeme vaši firemní kulturu a ve spolupráci s vámi formulujeme silné stránky, hodnoty a zásadní principy vaší společnosti. Pomůžeme vám vytvořit plán, jak promítnout firemní hodnoty do každodenní praxe. Definujeme silné stránky vašeho týmu a nastavíme pravidla jeho fungování. Manažerské konzultace vám poskytnou východisko z mnoha typických situací:
- Ve vašem týmu nebo celé firmě nepanuje zdravá atmosféra.
- Nejste spokojeni s tím, jak funguje váš tým a komunikace v něm.
- Máte pocit, že nejste všichni na jedné lodi.
- Pracovníci nejsou dostatečně motivovaní, nechtějí na sobě pracovat a rozvíjet se.
Pomůžeme vám posunout vaši firmu vpřed
Řídíte úspěšnou firmu a chcete ji dále strategicky rozvíjet? Poskytneme vám podporu a partnerství v přípravě i realizaci vašeho plánu firemního růstu.
S námi budete snadněji čelit manažerským výzvám, které zavádění a řízení změn ve firmě doprovázejí. Provedeme vás celým procesem od formulace firemních cílů a definice jednotlivých postupových kroků přes sestavení akčního plánu, realizačního týmu až po vytvoření standardů pro řízení jeho výkonu a efektivního vedení.
REFERENCE KLIENTŮ
Jak manažerské konzultace pomáhají
Díky jejich opravdu bohatým zkušenostem, znalosti trhu, široké síti kontaktů a pochopení našich potřeb jsme našli člověka, který se skvěle osvědčil a je součástí našeho týmu téměř dva roky."


Často kladené dotazy
Konzultace lze realizovat prostřednictvím osobních setkání (pokud to situace dovolí) nebo online za využití vámi preferované komunikační platformy (Skype, Zoom, Microsoft Teams, Google Meet a další).
První konzultace s naším poradcem probíhá výhradně se zadavatelem (objednatelem služby). Další jednání se pak mohou uskutečnit s jiným firemním pracovníkem, nebo se zapojením více účastníků (skupinová konzultace).
- Jednorázová konzultace s hodinovou sazbou
- Předplacený objem konzultací na určitou dobu
- Dlouhodobý konzultační projekt
Ceny za konzultace se odvíjí od typu nebo rozsahu domluvené spolupráce a začínají na částce 2 000 Kč/hod.
Zavolejte nám na +420 725 279 669 nebo napište prostřednictvím kontaktního formuláře.
Pustíme se společně do toho?

Petr Joukl
Manažerský konzultant, kouč a rozvojový stratég
Bohaté manažerské zkušenosti získal Petr během své bezmála dvacetileté praxe na rozličných byznysových pozicích – od obchodníka až po obchodního ředitele a místopředsedu představenstva největšího zprostředkovatele finančních produktů na českém trhu. Mnoho let se intenzivně věnoval budování a podpoře interních i externích obchodních sítí, zejména v oblasti vzdělávání, nastavování firemních procesů nebo řízení a strategického rozhodování. Dokáže hodnotit situace v širokých souvislostech a přicházet vždy s proveditelnými řešeními, která posunou firmu vpřed.
Napište nám nebo
Volejte na: +420 725 279 669
Naše články k tématům
ŘÍDIT HNED A NEČEKAT NA VÝSLEDKY
To, co teď čtete, se týká nás všech. Všech, kteří si přejeme něco změnit. Smyslem následujícího textu je vyjádřit určitý pohled na možnost překonání zásadního problému změny ve firmě. Ukázat jeden z možných postupů realizace. Nejvíce našich zákazníků za námi...
Číst článek »KDYŽ ŘÍZENÍ PROSTŘEDNICTVÍM ÚKOLŮ NESTAČÍ (1. díl)
Samozřejmě existují firmy, ve kterých technika řízení pomocí úkolů funguje. Vyžaduje však aktivní přístup ze strany vedení a je závislá na výběru vhodných spolupracovníků. Často však manažeři narážejí na limity této metody a neuspějí. Třeba protože lidé nemají podmínky pro...
Číst článek »NA ČEM JE ZALOŽENO STRATEGICKÉ ŘÍZENÍ (2. díl)
Když budete mít štěstí, dosáhnete se svojí firmou úspěchu i bez systematického vedení. Pokud ale nechcete spoléhat jen na náhodu a chcete vědět, kam a jak vaše firma směřuje, neobejdete se bez strategického řízení. To vám mimo jiné umožní přenést...
Číst článek »JAK ZKROTIT BOUŘI V TÝMU (3. díl)
Většina účastníků našich workshopů přiznává, že se jejich týmy nacházejí na rozhraní fází bouření a normování. Pro každého manažera to je náročné období, které vyžaduje jeho plné nasazení. Zároveň je poměrně neefektivní, protože se příliš mnoho energie pracovníků upíná směrem...
Číst článek »JAK VÉST TÝM, ABYSTE Z NĚJ DOSTALI TO NEJLEPŠÍ (1. díl)
Úspěch firmy stojí především na lidech, kteří v ní pracují. Fungující a spokojený tým je snem každého manažera. Tento sen se však často může v praxi zdát nedosažitelný. Pochopte, jak váš pracovní kolektiv funguje, jak se vytváří vztahy mezi členy...
Číst článek »BEZ FIREMNÍCH HODNOT SE NIKAM NEPOSUNETE (5. díl)
Práce se na vás hrne a obchodních příležitostí je dost. Mohli byste toho zvládnout více, třeba i růst. Nemáte ale dostatek lidí a nové se vám nedaří získat. Na vaše výzvy ani inzeráty není dostatečná odezva. Vaše nejlepší pracovníky oslovuje...
Číst článek »