NÁBOR A VÝBĚR

Najdeme pro vaši firmu ty pravé lidi

Provedeme vás celým procesem náboru a výběru. Najdeme ty nejvhodnější kandidáty do vašeho týmu.

Ušetříte svůj cenný čas a budete mít jistotu, že vaši firmu posílí schopní a motivovaní zaměstnanci.

NÁBOR BANNER KOLO

Co vám přinese spolupráce s námi

Především získáte čas na to, v čem jste nejlepší – na svoji práci. Najdete v nás  zkušeného partnera, který spolehlivě zastřeší všechny fáze náboru i výběru. Míru své účasti v celém procesu si určíte vy sami. 

Klademe důraz na otevřenost v komunikaci a umíme rychle získat vhled do vaší situace. Díky tomu dokážeme velmi přesně pojmenovat, koho hledáte, a takového člověka do vašemu týmu v co nejkratším čase najít. 

Při výběru uchazečů využíváme nejmodernější metody s nízkým vlivem subjektivních hodnotících faktorů. Sázíme však také na naši intuici a ve vhodných situacích i na kreativitu.

Cesta k nalezení těch pravých

Analýza a sladění představ

S klienty vytváříme společnou představu o tom, jakého člověka, s jakými kompetencemi a za jakých finančních podmínek hledáme. Tyto požadavky přetváříme do podoby inzerce.

Nábor a výběr

Oslovíme vhodné uchazeče. Prezentujeme jim pracovní pozici a ověřujeme jejich kompetence. Vhodné uchazeče představujeme klientům. Finální rozhodnutí často probíhá formou vzájemného sdílení, porovnávání výstupů a zjištěných referencí.

Následné poradenství

Naše klienty také následně podporujeme vytvořením adaptačního plánu pro nového člena týmu, návrhem jeho dalšího rozvoje či doporučením, jak uchazeče vést a motivovat.  

Podle náročnosti požadavků vybíráme takové metody, které klientovi nabídnou představu o tom, do jaké míry uchazeč naplňuje požadavky pro úspěšné zvládnutí práce. Využíváme telefonický předvýběr, osobní či on-line kompetenční pohovory, psychologické ověření výkonnostních charakteristik či osobnostního ladění, ověření odborných znalostí, zadání praktických úkolů, modelové situace, ověření referencí či assessment centrum.

Michaela Rajniaková
Psycholožka a expertka v oblasti lidských zdrojů

„Klienti v praxi oceňují, že rychle pochopím jejich potřeby a při náboru beru v potaz i firemní kulturu. Pod mým vedením si ujasní, jakého člověka potřebují. Společně pak vytvoříme ideální profil uchazeče, který bude vyhovovat svými odbornými schopnostmi i svým přístupem.“

Koho pro vás dokážeme najít?

Manažery a vedoucí zaměstnance

Zárukou fungující firmy a spokojeního týmu jsou klíčoví vedoucí zaměstnanci s prokazatelnou praxí,  žádoucími vlastnostmi a manažerskými dovednostmi. 

U kandidátů na pozice firemních manažerů,  ředitelů oddělení nebo vedoucích týmů ověřujeme kromě odborných kompetencí také jejich sociální a komunikační schopnosti, preferovaný styl vedení, temperament, schopnost řešení problémů ve stresových situacích nebo třeba schopnost zdravého úsudku. 

Experty a odborné specialisty

Dobrých obchodních výsledků, kontinuálního růstu a jisté konkurenční výhody dosáhnete díky vynikajícím odborným znalostem svých specialistů.

Uchazeče o expertní pozice ve výrobě, logistice,  marketingu, financích nebo obchodu posuzujeme  nejen podle  úrovně odborných znalostí. S ohledem na typ pozice ověřujeme například schopnost vyjednávat, vnímat obchodní příležitosti či vcítit se do potřeb klienta. Zjišťujeme ambice, míru kreativity nebo odolnost vůči stresu.

Administrativní a podpůrné pracovníky

Nepostradatelným článkem v každé společnosti jsou pracovníci v administravě, jejichž práce je zaměřena zejména na podporu ostatních členů týmu.

Zájemce o asistentské, účetní nebo další kancelářské pozice hodnotíme například v oblasti počítačových dovedností, jazykových znalostí nebo mezilidské komunikace. Zároveň můžeme ověřovat jejich kompetence k plánování a organizaci, schopnost bezchybné práce pod tlakem či  smysl pro preciznost a proaktivitu.

Realizační a technické pracovníky

Pro hladký chod výroby a fungující logistiku či distribuci potřebujete šikovné, spolehlivé řemeslníky a technicky orientované pracovníky.

U profesí typu elektrikář, obsluha CNC, truhlář či skladník klademe důraz  zejména na praktické dovednosti, zkušenosti a technické znalosti. Ověřujeme však i míru samostatnosti, spolehlivost, schopnost plnit odborná technická zadání nebo osobní pracovní tempo. 

Reference klientů

„Konzultantka Business Touch nám dlouhodobě přináší moderní a zároveň praktický pohled na to, jak budovat tým. Dokáže se naladit na náš způsob uvažování o podnikání a lidech. Naše schůzky jsou tak velmi otevřeným a přátelským jednáním o tom, kde vnímáme své slabiny. Baví nás společně hledat řešení, jak v oblasti personalistiky tato místa podpořit.“
Martina Procházková
majitelka Titbit, s.r.o.
„S Business Touch spolupracujeme dlouhodobě. Konzultanti znají naší situaci a firemní kulturu, proto vždy, když potřebujeme doplnit náš tým, stačí ke spuštění náborového procesu jeden telefonát.“
Jan Zástěra
majitel HMR system, s.r.o.
„Když jsme v rámci vytváření holdingové struktury potřebovali sehnat opravdu zkušeného finančního ředitele, obrátili jsme se s důvěrou na kolegy z Business Touch. Naši firmu znali již z dřívější spolupráce a pomohli nám s celým procesem od definování pracovního profilu přes nábor až po výběr nejlepšího kandidáta prostřednictvím assessment centra. Díky jejich opravdu bohatým zkušenostem, znalosti trhu, široké síti kontaktů a pochopení našich potřeb jsme našli člověka, který se skvěle osvědčil a je součástí našeho týmu už 1,5 roku.“
Jiří Denner
majitel MICO, SPOL. S R.O.

Často kladené dotazy

Napište nám, s čím 
potřebujete pomoci, 
nebo zavolejte na
725 279 669.

Jeden náborový cyklus trvá zhruba měsíc
a půl.

V takovém případě sami oslovíme
potenciální zájemce z pracovního portálu,
na kterém uchazeči zveřejňují své
poptávky po zaměstnání.

Na základě zkušeností víme, že to není
nutné. Vybereme ten s největším
dosahem a řada dalších pak inzerát
postupně sama převezme.

Ano, pokud si to budete přát.

Kterým firmám jsme našli nové zaměstnance

Najděte své nové zaměstnance bez námahy

Využijte našich kvalitních náborových služeb a rozvíjejte své podnikání s fungujícím týmem.  

Možnosti první schůzky

Po vyplnění kontaktního formuláře nebo telefonické domluvě Vám e-mailem zašleme návrh možných termínů schůzky. Online setkání probíhá většinou přes Google Meet, Skype, Microsoft Teams nebo Zoom. Pokud preferujete osobní schůzku, rádi Vás uvítáme v naší kanceláři na adrese Starodejvická 6, Praha 6.

Kontaktujte nás a domluvte si nezávaznou schůzku