PRODUKTOVÁ KOMUNIKACE

Přesvědčte vaše zákazníky nejlepšími prodejními argumenty

Vymyslíme funkční a přesvědčivou prodejní argumentaci vašeho produktu nebo služby.

Vytvoříme kvalitní obsah pro váš kompletní produktový marketing, se kterým zaručeně obstojíte v silné konkurenci a vzbudíte zájem zákazníků.

mkt-open4

Kdy potřebujete produktovou komunikaci

Když uvádíte na trh nový produkt nebo službu a chybí vám kvalitní marketingový obsah.

A také když chcete mít jistotu, že všichni vaši obchodníci mají jednotné informace a dostatečně silné argumenty pro přesvědčivou prezentaci a úspěšný prodej.

Nechte si zformulovat účinné argumenty, které vyvolají zájem o vaše produkty!

Kde produktovou komunikaci využijete

Na webu nebo
v e-shopu

Pro prezentaci hlavních i vedlejších charakteristik vašeho produktu nebo služby s cílem co nejlépe vyjádřit a popsat jejich přínos a hodnotu pro zákazníka.

Vymyslíme nejvhodnější způsob propagace všech vašich produktů, aby zákazník snadno a rychle rozpoznal, který produkt je pro něj ten pravý.

V marketingové komunikaci

Kdykoliv potřebujete vytvořit nový leták, e-mailovou komunikaci nebo jednoduchou reklamu, je třeba mít v ruce ty nejlepší a nejvýstižnější argumenty. Takové, které zákazníky přesvědčí a cílí přímo na jejich potřeby.

Dodáme vám skvělý obsah pro všechny formy vaší marketingové komunikace, z něhož budete dlouhodobě těžit a reálně jej využívat.

V obchodních nabídkách a při prodeji

Juniorní i zkušení obchodníci potřebují praktickou navigaci k tomu, aby co nejlépe představili a prodali produkty nebo služby zákazníkům.

Vytvoříme pro ně přehlednou a jasnou strukturu argumentů, z níž si vyberou ty, které jim v obchodní praxi nejlépe vyhovují.  

Jak pracujeme a co vám doručíme

Produktovou komunikaci vždy vytváříme na míru vašim produktům, zákazníkům a pochopitelně i vám a vašim konkrétním potřebám.

Tři fáze přípravy kvalitní produktové komunikace

Ukázka finálního řešení

Příklad komplexního výstupu (komunikační matice) zahrnujícího více cílových skupin s mírně odlišnými pohledy na produkt a důvody pro jeho koupi.

Co je součástí zpracované produktové komunikace

Zákaznická segmentace

Rozdělení zákazníků do hlavních skupin s cílem podchycení nejdůležitějších segmentů

Většinou vycházíme z klientských dat o zákaznících, případně můžeme zpracovat vlastní průzkum. Cílem je nechápat zákazníky jako jednu nekonkrétní skupinu, ale konkrétní segmenty, které se od sebe v důležitých parametrech liší.

Cílení a profilování pomocí virtuálních person

Pojmenování klíčových potřeb jednotlivých cílových skupin a modelování jejich reprezentantů

Načerpáme dostupné informace o produktu a vytvoříme typové potřeby jednotlivých zákaznických segmentů. Pro lepší pochopení připravíme rovněž pomyslné zástupce (persony) každého segmentu.

Specifikace výhod a jejich výklad

Vymezení hlavních přínosů produktu a klíčových obchodních výhod z pohledu zákazníků

Pečlivě projdeme vlastnosti produktu a proměníme je na výhody pro definované segmenty zákazníků. Zkrátka vyjasníme to, proč jsou produkty dobré a přínosné právě pro ně a v čem konkrétně jim pomáhají.

Formulace konkrétních zákaznických argumentů

Vypracování hlavních obchodních sdělení, která jasně ilustrují, jak výhody produktu reagují na potřeby zákazníků

Podíváme se na vztah potřeb zákazníka a výhod produktu, z čehož přirozeně vyplynou žádoucí obchodní sdělení. Ve výsledku tedy víte, kdo jsou vaši zákazníci, co potřebují a jak vaše produkty a služby na jejich potřeby reagují.

Co stojí za kvalitou naší práce

Kdo používá naši produktovou komunikaci

Nechte si i vy vytvořit novou produktovou komunikaci

Získejte špičkový a profesionální výstup, který posune váš produktový marketing na vyšší úroveň.

Možnosti první schůzky

Po vyplnění kontaktního formuláře nebo telefonické domluvě Vám e-mailem zašleme návrh možných termínů schůzky. Online setkání probíhá většinou přes Google Meet, Skype, Microsoft Teams nebo Zoom. Pokud preferujete osobní schůzku, rádi Vás uvítáme v naší kanceláři na adrese Starodejvická 6, Praha 6.

Kontaktujte nás a domluvte si nezávaznou schůzku