značka, její logo a příběh

Odlište se od konkurence skvělou značkou a špičkovým logem

Vytvoříme pro váš produkt, službu či firmu novou značku. Anebo tu současnou vhodně rebrandujeme.

Vymyslíme zapamatovatelný název, vytvoříme unikátní logo a pomůžeme vám nastavit žádoucí tón komunikace.

130Z_Ula_Jul19_72 [Converted]

V jakém momentu se pustit do brandingu?

Ideálně hned na samém začátku příprav vašeho projektu. Vůbec přitom nezáleží na tom, zda se chystáte uvést nový produkt či službu nebo své podnikání teprve rozjíždíte.

S brandingem však začněte i v okamžiku, kdy vaše značka zastarává a stávající brand a logo již nevyhovují potřebám vaší firmy. 

Jak rozsáhlá má být příprava značky?

Co vše je na značce třeba dělat se odvíjí od vašich konkrétních potřeb. Někomu stačí nové logo a název, někdo naopak potřebuje kompletní firemní identitu.

Rozvíjejte svůj byznys s atraktivní značkou a získejte zákazníky, kteří se k vám budou vracet.

Co vše může nová značka obsahovat

Logo a grafický manuál

Skvělé logo pro nás nejsou jen barevná písmena s obrázkem. Je to vizuální otisk firmy, který musí být nápaditý, srozumitelný a unikátní. Jen tak si jej vaši zákazníci zapamatují.

Dobré logo také vhodně reflektuje klíčové znaky produktu nebo specializaci firmy včetně jejích hodnot. Ke každému logu tvoříme kompaktní manuál s informacemi potřebnými pro jeho okamžité a různorodé použití.

Aplikační návod firemního stylu

Aplikační manuál vám usnadní užívání nové grafiky v praxi. Prostřednictvím příkladů a konkrétních šablon budete přesně vědět, jak s logem a celou firemní identitou pracovat.

V šablonách naleznete reálné návrhy použití nového vizuálního stylu na vizitkách, hlavičkových papírech, ale také třeba ve firemním navigačním systému, v internetových reklamách nebo na polepy firemních aut. Přesně ty aplikace, které vaše firma využije.

Hodnotová identita firmy

Aby logo ztělesňovalo klíčové znaky firmy, je na místě znát a mít definovanou firemní identitu. Každý majitel by měl vědět a umět vysvětlit, jaká jeho firma vlastně je. Měl by být schopen popsat, co firmu charakterizuje, jaké jsou její hodnoty a co je pro ni i zaměstnance podstatné.

Vytvoříme pro vás mapu identity vaší firmy postavenou na jejích klíčových hodnotách.

Kompaktní manuál značky se vším potřebným

Vytvářet dvousetstránkový elaborát s návrhem obalů na CDčka, razítek a potisku firemní jachty? Ale kdeže, kompaktní manuál značky obsahuje pouze to nejdůležitější.

A každý lepší grafik nebo webdesignér je schopen s novým logem okamžitě pracovat.

Šablony pro použití vizuálního stylu od A do Z

Faktura.docx

Faktura.html

Firemní složka.pdf

Hlavičkový papír.docx

Ikonka do aplikace.svg

Podpis do e-mailu.html

Poštovní obálky a tašky.pdf

Potisky triček a auta.pdf

Potisky tužek a hrnků.pdf

Prezentace pro obchodníky.pptx

Vizitky k úpravám.ai

Vizitky pro tisk.pdf

Vypracuje a k okamžité produkci připravíme ty šablony a aplikace stylu, které opravdu potřebujete. Díky tomu se třeba kvalitní šabloně firemní prezentace můžeme věnovat s péčí, kterou si zaslouží.

Co námi vytvoření značka přinese právě vám

Excelentní a dobře zapamatovatelné logo

Logo není jen líbivý piktogram s názvem společnosti. Je vizuálním zhmotněním esence každé firmy.​

Logo je klíčový vizuální prvek celého vašeho marketingu. Kvalitní logo pomůže vašim zákazníkům si vás zapamatovat a ve vhodný moment také vybavit. Je ztvárněním celé vaší značky i hodnot, se kterými vás zákazníci spojují. 

Vytvoříme vám skutečně dobré a do detailů promyšlené logo, které u vašich zákazníků vyvolá ty správné asociace a pomůže vám s nimi budovat dlouhodobý vztah. Pokud bude třeba, pomůžeme vám i s registrací ochranné známky v České republice, zemích EU i jinde ve světě.

Pravdivá a uvěřitelná identita a příběh

Síla značky není tvořena produkty. Je reprezentována svojí identitou, se kterou se ztotožňují zákaznici i zaměstnanci.

Firemní značka samozřejmě není jen logo. Váš brand vyjadřuje, kým jste, co je pro vás důležité a kam směřujete. Říká, jaký váš produkt nebo služba je. Pomáhá vám budovat důvěru u zákazníků, ale i vztah s vašimi zaměstnanci.

S uvěřitelnou identitou je mnohem snazší vytvářet produkty a služby, kterým budou zákazníci rozumět. Sami totiž pochopí, proč je mají rádi a čím jim jsou blízké. Stejně tak zaměstnanci lépe porozumí firmě, v níž pracují.

Potřebujete ještě něco navíc?

Když máte ve firmě více značek produktů, divizí či spřízněných společností

Značky produktů nebo divizí v rámci jedné firmy musí tvořit silnou rodinu, která má jasnou hierarchii a logiku.​

Portfolio každé střední i větší společnosti je tvořeno vícero produkty nebo službami. Takové firmy mohou mít i několik různých typů zákazníků s rozdílnými potřebami anebo způsoby prodeje, které je vhodně osloví. V praxi jsou pak tyto firmo často v pokušení pracovat s více značkami, které dané skupiny zákazníků náležitě zaujmou. 

Avšak nastavení pozic jednotlivých značek vůči sobě a navržení konzistentní, ale zároveň dostatečně unikátní rodiny jejich log je velmi obtížné. My máme se zaváděním produktových a divizních značek na trh bohaté zkušenosti. Umíme je proto vhodně a funkčně zakomponovat do celkové identity firmy. 

Když chcete tvořit firemní kulturu založenou na společných hodnotách

Hodnoty firmy a její značky jsou jedinečným nástrojem pro práci se zaměstnanci

Definice firemních hodnot je skvělým prvním krokem, díky kterému pochopíte, jací jako firma jste. Jenže aby měly vaše hodnoty skutečný smysl, dále se rozvíjely a firmu podporovaly, musíte vědět, jak s nimi pracovat. 

K tomuto účelu tvoříme aplikační rádce. Ten popisuje, jak se jednotlivé hodnoty promítají do denní práce zaměstnanců, a jakým způsobem má management hodnoty dále rozvíjet a dohlížet na ně. Podstatné však je také promítnutí hodnot do firemní kultury. Pouze tak je snadno předáte i novým zaměstnancům, kteří si na firmu teprve zvykají a potřebují ji porozumět. 

Nechte si i vy vytvořit novou značku a její logo

Získejte profesionálně zpracovaný základ firmy, který vám umožní se odlišit a uspět na trhu.

Možnosti první schůzky

Po vyplnění kontaktního formuláře nebo telefonické domluvě Vám e-mailem zašleme návrh možných termínů schůzky. Online setkání probíhá většinou přes Google Meet, Skype, Microsoft Teams nebo Zoom. Pokud preferujete osobní schůzku, rádi Vás uvítáme v naší kanceláři na adrese Starodejvická 6, Praha 6.

Kontaktujte nás a domluvte si nezávaznou schůzku