Značka a její příběh – Business Touch

značka, její logo a příběh

Odlište se od konkurence skvělou značkou a špičkovým logem

Vytvoříme pro váš produkt, službu či firmu novou značku. Anebo tu současnou vhodně rebrandujeme.

Vymyslíme zapamatovatelný název, vytvoříme unikátní logo a pomůžeme vám nastavit žádoucí tón komunikace.

130Z_Ula_Jul19_72 [Converted]

Jste připraveni se s námi bavit o své nové značce a novém logu?

Získejte nezávaznou nabídku na zcela novou, nebo třeba jen vylepšenou vizuální identitu a branding marketing své firmy. 

    Víte, co vše můžete nová značka obsahovat?

    Logo a grafický manuál

    Skvělé logo pro nás nejsou jen písmena s obrázkem.
    Je to vizuální otisk firmy, který musí být nápaditý, srozumitelný a unikátní. Dobrý grafický návrh loga reflektuje klíčové znaky produktu nebo specializaci firmy včetně jejích hodnot. Ke každému logu tvoříme kompaktní grafický manuál s instrukcemi pro jeho okamžité a rozmanité použití.

    Šablony pro použití vizuálního stylu

    Aplikační manuál vám usnadní užívání nové grafiky v praxi. Vybrané příklady a konkrétní šablony jasně demonstrují, jak s logem a firemní identitou zacházet. Najdete zde reálné ukázky použití vizuálního stylu
    na vizitkách, hlavičkových papírech, ve firemním navigačním systému,
    v online reklamách nebo na polepech firemních aut. 

    Firemní hodnoty a identita

    Bez definované firemní identity nebude logo ztělesňovat klíčové znaky firmy. Majitel musí vědět
    a umět vysvětlit, jaká jeho firma vlastně je, co ji charakterizuje, jaké jsou její hodnoty a co je pro ni
    i zaměstnance podstatné. Vytvoříme pro vás mapu identity vaší firmy postavenou na jejích klíčových hodnotách.

    V jakém momentu se pustit do brandingu?

    Ideálně hned na samém začátku příprav vašeho projektu. Vůbec přitom nezáleží na tom, zda se chystáte uvést nový produkt či službu nebo své podnikání teprve rozjíždíte.

    S rebrandingem zase začněte v okamžiku, když vaše značka zastarává a stávající brand a logo již nevyhovují potřebám vaší firmy. 

    Rozvíjejte svůj byznys s atraktivní značkou. Získejte zákazníky, kteří se k vám budou vracet.

    Grafický manuál značky se všemi náležitostmi

    Očekáváte dvousetstránkový elaborát s návrhem CD obalů, razítek a potisku firemní jachty? Ale kdepak – kompaktní manuál značky obsahuje pouze to nejdůležitější.

    Aby byl každý lepší grafik nebo webdesignér schopen s novým logem okamžitě pracovat.

    Šablony pro použití vizuálního stylu od A do Z

    Faktura.docx

    Faktura.html

    Firemní složka.pdf

    Hlavičkový papír.docx

    Ikonka do aplikace.svg

    Podpis do e-mailu.html

    Poštovní obálky a tašky.pdf

    Potisky triček a auta.pdf

    Potisky tužek a hrnků.pdf

    Prezentace pro obchodníky.pptx

    Vizitky k úpravám.ai

    Vizitky pro tisk.pdf

    Zpracujeme a k okamžité produkci připravíme ty šablony a aplikace stylu, které opravdu potřebujete.
    Díky tomu se třeba kvalitní šabloně firemní prezentace můžeme věnovat s péčí, kterou si zaslouží.

    Co námi vytvořený branding přinese právě vám?

    Excelentní a dobře zapamatovatelné logo

    Logo není jen líbivý piktogram s názvem společnosti. Je vizuálním zhmotněním esence každé firmy.​

    Logo je klíčový vizuální prvek celého vašeho marketingu. Kvalitní logo pomůže vašim zákazníkům si vás zapamatovat a ve vhodný moment také vybavit. Je ztvárněním celé vaší značky i hodnot, se kterými vás zákazníci spojují. 

    Vytvoříme vám skutečně dobré a do detailů promyšlené logo, které u vašich zákazníků vyvolá ty správné asociace a pomůže vám s nimi budovat dlouhodobý vztah. Pokud bude třeba, pomůžeme vám i s registrací ochranné známky v České republice, zemích EU i jinde ve světě.

    Pravdivá a uvěřitelná identita a příběh značky

    Síla značky není tvořena produkty. Je reprezentována svojí identitou, se kterou se ztotožňují zákaznici i zaměstnanci.

    Firemní značka samozřejmě není jen logo. Váš brand vyjadřuje, kým jste, co je pro vás důležité a kam směřujete. Říká, jaký váš produkt nebo služba je. Pomáhá vám budovat důvěru u zákazníků, ale i vztah s vašimi zaměstnanci.

    S uvěřitelnou identitou je mnohem snazší vytvářet produkty a služby, kterým budou zákazníci rozumět. Sami totiž pochopí, proč je mají rádi a čím jim jsou blízké. Stejně tak zaměstnanci lépe porozumí firmě, v níž pracují.

    Potřebujete ještě něco navíc?

    Když máte ve firmě více značek produktů, divizí či spřízněných společností

    Portfolio každé střední i větší společnosti je tvořeno vícero produkty nebo službami. Takové firmy mohou mít i několik různých typů zákazníků s rozdílnými potřebami anebo způsoby prodeje, které je vhodně osloví. V praxi jsou pak tyto firmo často v pokušení pracovat s více značkami, které dané skupiny zákazníků náležitě zaujmou. 

    Avšak nastavení pozic jednotlivých značek vůči sobě a navržení konzistentní, ale zároveň dostatečně unikátní rodiny jejich log je velmi obtížné. My máme se zaváděním produktových a divizních značek na trh bohaté zkušenosti. Umíme je proto vhodně a funkčně zakomponovat do celkové identity firmy. 

    Značky produktů nebo divizí v rámci jedné firmy musí tvořit silnou rodinu, která má jasnou hierarchii a logiku.​

    Když chcete tvořit firemní kulturu založenou na společných hodnotách

    Definice firemních hodnot je skvělým prvním krokem, díky kterému pochopíte, jací jako firma jste. Jenže aby měly vaše hodnoty skutečný smysl, dále se rozvíjely a firmu podporovaly, musíte vědět, jak s nimi pracovat. 

    K tomuto účelu tvoříme aplikační rádce. Ten popisuje, jak se jednotlivé hodnoty promítají do denní práce zaměstnanců a jakým způsobem má management hodnoty dále rozvíjet a dohlížet na ně. Podstatné však je také promítnutí hodnot do firemní kultury. Pouze tak je snadno předáte i novým zaměstnancům, kteří si na firmu teprve zvykají a potřebují ji porozumět. 

    Hodnoty firmy a její značky jsou jedinečným nástrojem pro práci s vašimi zaměstnanci.

    Nechte si i vy vytvořit novou značku a její logo

    Získejte profesionálně zpracovaný základ firemní komunikace, který vám umožní se odlišit a uspět na trhu.

    Možnosti první schůzky

    Po vyplnění kontaktního formuláře nebo telefonické domluvě vám e-mailem zašleme návrh možných termínů schůzky. Online setkání probíhá většinou přes Google Meet, Skype, Microsoft Teams nebo Zoom. Pokud preferujete osobní schůzku, rádi vás uvítáme v naší kanceláři na adrese Starodejvická 6, Praha 6.

    Kontaktujte nás a domluvte si nezávaznou schůzku